A krisna-egyház szóvívője szerint a blog miatt pokolra jutok

 


Kedves Mérő Mátyás! Miért kéne pokolra mennem azért, mert én szerencsétlen vagyok? Melyik Isten az, aki elítélne a szerencsétlenségem miatt? Miért baj, ha más véleményen van valaki? Ez téged miért zavar?
A másik, hogy téged milyen szándék vezérelt, amikor ezt az üzenetet írtad?
A lelkemet megmenteni, vagy csak lehordani. Milyen hangulatban voltál, amikor láttad, hogy egy másik ember más véleménnyel van az egyházadról, amit te képviselsz? Úgy vélem, a fenti megnyilvánulásodból, -- mint vezető személy, az egyház ombudsmanja, ill. kommunikátora, szóvivője, aki már több alkalommal képviselte az egyházat a rádiónak, újságoknak stb, --  ha hatalmadban állna, akkor engem, minden bizonnyal, kénköves menküvel sújtanál. 

Minden bizonnyal ez bejegyzésed egy agresszív szektás kitörés az egyház első képviselőjétől, mely mutatja, mennyire rosszul kezelik, ha valami mást közölnek erről a vallásról a szólásszabadság jogán, amit ez az egyház korlátok közé szorít, mint minden szekta. Képzelem milyen világ lenne akkor, ha a krisnások kezére kerülne egy kormányzat. Isten mentsen tőle. Olyan lenne mint a Riddick 2.-ben -- komolyan. Akkor minden "szerencsétlen" sértő személyt pokolba dobnának.

A sértő irományokkal kit sértek? Istent? Vagy más isteni személyt? Ilyenkor hol van a megbocsájtás ereje? Mindjárt pokolravalónak gondolják azt, aki csúnyát mond az egyházról.... na szépen vagyunk...
 Ez érdekes megnyilvánulás, és nem tudom, hogy mutatna ez a szöveg pl. a Hír24.hu oldalán. 

Persze érthető, ha valaki meg van győződve a maga igazáról, s vallási fanatizmusában elvakul, nem lát rendesen, úgy véli én vagyok az alvó. Ez világos, de én -- ellenben velük-- nem hiszem, hogy pokolra megy a másik, mert alszik, vagy mert szerencsétlen, vagy ellent mond a mainstream vonalnak. Én úgy vélem, hogy az ilyen személyek majd szépen lassan felébrednek, életek során, formálódnak, alakulnak, felébrednek arra, amire én is, hogy az életet élni kell szabadon, amilyen vagyok. Az ilyen vallási feszültségre abszolút nincs szükség.