Azt hazudják, hogy a Gurunak élőnek kell lenni ahhoz, hogy diksában részesülj


Gyűléseken a bhaktáknak azt hazudják ál-lelki tanítómesterek, hogy a Gurunak fizikailag jelen kell lennie, látnod kell a Gurut és meg kell érinteni, mintha a védikus rendszer a fizikai kapcsolat fontosságát hangoztatná.

Hazudnak és félrevezetnek, mert a Guru és a tanítvány között a hallás a fontos, mert a lényeg a tudás átadása. A Tudásnak kell átmenni a tanítvány szívébe és ehhez nem kell érintés, vagy szemkontaktus...ezekkel nem megy át transzcendentális tudás, éppen ezért ezek nem szükségesek és Srila Prabhupad ezen az elven hagyta meg magát diksa-gurunak.

Hallani kell a Gurut az Acaryat, Srila Prabhupadat

A Guru egy elv, s nem kötődik a fizikai testhez, illetve a transzcendentális tudás ilyen formán nem köthető és nem korlátozható fizikai megjelenő személyben

Srila Prabhupad továbbra is adja a divya-jnant.

Fizikailag nincs itt...na és...számít ez? Egyáltalán nem ez számít. Hallani kell, de az iskolákban félrevezetik a szerencsétlen lelkeket és ezzel megfosztják őket attól, hogy Prabhupaddal felvegyék a kapcsolatot.

Srila Prabhupad a diksa guru, mert Ő adja a divya-jnant.

Srila Prabhupad 1977 júliusában írt körlevélben értésére adta mindenkinek, hogy a jövőben ritvikek avatnak az Ő nevében.

Nem hagyott hátra Gurut/acaryat, hanem megtartotta magát diksa-gurunak és mintha el se ment volna csak azt kérte, hogy folytassátok az avatási rendszert tovább, mint eddig, ahogyan azok a távolléteim során is történtek ( a ritvik rendszer évek óta működött már 1977-előtt is.). Ezt kérte.Csak ez folytatódjon tovább, mert a Guru az örök és az, hogy nem látod az a védikus értelemben totálisan nem számít. 1977-előtt sem volt probléma, hogy nem volt ott az avatási ceremónián és a jövőben sem jelent ez problémát, mert nem ez számít.

Kérte a bhaktáktól, kijelölt ritvikektől, hogy csak maradjanak ritvikek és cselekedjenek az Ő nevében.

De ezt a gazemberek megváltoztatták és ezért káosz van az ISKCON-ban.




Még mindig Srila Prabhupad adja a tudást.
Nincs vége a tanítványi láncolatnak, mert Srila Prabhupad itt van és továbbra is Ő az acarya, a szabadító, akit követve elérhetjük a tökéletességet.
Srila Prabhupad adja a diksát azaz a transzcendentális tudást, amivel elpusztítjuk a tudatlanság sötétségét és megszabadulunk a karmától.
Ez a diksa folyamata a mai napig áramlik Srila Prabhupad lótusz ajkáról!

A Transzcendentális tudás Srila Prabhupadától jön. Ezt senki nem vonhatja kétségbe. Csak ezzel a tudással tud megtisztulni a szívünk.
Krisna mondja a Bhagavad gítában, hogy egy olyan lélekhez kell fordulnod, aki adja a transzcendentális tudást, mert ő látta az igazságot. A Hangsúly a transzcendentális tudáson van.
Srila Prabhupad most is beszél hozzánk számos csatornán keresztül.





Ananda devi dasi: koncepcionált fizikailag jelen lévő Diksa Guru elmélet

Google fordítóval:


1977-ben Srila Prabhupada látszólag elhagyta ezt a világot. Nagyon sok bhaktát láttak, akik Vrndavanban tanúskodtak. És azoknak, akik nem voltak ott, akik a szemünk fizikai szervével szemtanúi voltak, videókat készítettek. Srila Prabhupada e világából való elhagyását félreértették, félreértelmezték és félretájékoztatták. 

1978 márciusában a GBC tette azt a tényt, hogy Srila Prabhupada már nem volt fizikailag jelen. Elsősorban a GBC vált szabályozatlanul, képtelenek és képtelenek szabályozni magukat, anélkül, hogy felügyelőik felügyelnék hibáikat és kijavítanák őket. Mivel nem voltak uttama a cselekedeteikben, szavainkban és döntéseikben, semmilyen kis eltérés nem volt észlelhető, ami a múltban történt, amikor Srila Prabhupada azonnal orvosolta hibáit. Srila Prabhupada meglepődött, hogy rendszeresen orvosolta hibáit, és a GBC elszalasztotta ezt az egyszerű pontot.

Így amikor az idő 1978-ra telt, és nem volt szabályozó testület, a GBC történelmi hibát vétett a rosszindulatú Zary Acarya folyamat bevezetésében. Ez a koncepcionált ötlet egy sor tévedésből, téveszméből és félreértésből származott, amelyek közül sokan még mindig behatolnak az ISKCON-ba. E korszak saját definícióját a "fogalmi fizikailag jelenlévő diksa guru-elméletnek" nevezik, amely szintén elősegíti és támogatja a diszciplínát követő hagyományokat, akik ezt dogmatikusan, mechanikusan és helytelenül kívánják alkalmazni. 1978 márciusában pontosan ez volt a GBC és az "uttama-adhikaris" ajánlata, akik közülük még mindig úgy gondolják, ez az axiomatikus igazság.



Ha a diszipszió örökösödése nem folytatódik az uttama-adhikaris Diksa-iniciációin keresztül, akik fizikailag jelen voltak, akkor a Disciplic succession véget ér és elvész.Valóban sok "idősebb" bhakta elnémította ezeket a szavakat, és hihetetlenül is, komolyan.


Így a rendszert álmodozta, és meglehetősen elhamarkodott ülésen helyezte üzembe, és bemutatta az akkori gyanakvó bhaktáit, akiket horog, vonal és süllyesztettek vásároltak. Emlékszem még arra is, hogy annyi "idősebb" bhakta utasította az új tagokat az Egyesült Királyságban, hogy Jayatirtha, majd Bhagavan Goswami valóban uttama-adhikaris volt, és ezt a Bevezető Bhakta Programban ugyanúgy oktatták, mint az Abszolút Igazságot. Milyen esélyt adtak a fiatal bhaktáknak, ha az idősebb, tapasztalt bhakták elkapták az illúziót?

Az eredeti elméletet ki kellett fejleszteni, hígítani és manipulálni, lényegében teljesen módosítani, hogy a korrupció örökségét, a tiltott viselkedést és eltéréseket örökítsék meg, addig a mai napig a "Diksa guru" különösen elmosódott, szeszélyes és szeszélyes meghatározása. Annyi ellentmondással, hogy ki tudja, mit beszélnek a GBC-ről ebben a témában? De a koncepció valódi ötlete az volt, hogy az ISKCON-t a Diksa-beavatás, és ezáltal a hatalom, a pénz és a tanítványok folyamatán keresztül ellenőrizzék. Mi történt volna a nyolcvanas évek közepén, amikor a nagy "uttama" fiúk annyira összeomlottak, érettünk kellett volna. Nagy megkönnyebbülés és teljesen más történet lehetett volna. 


Sajnos, mivel az új fiúk a blokkban, úgymond, hogy megpróbálják megkapni egy darabot a cselekvés, mi már bombázzák a blöff a továbbra is félreértett filozófia. Még az akkori elnöke, GBC Sannyasi / Guru is teljes szívű kísérletet tett ránk, hogy rávegye meg mindazt, amit Srila Prabhupada elment, és így nem volt elérhető, és az egyetlen kizárólagos "jelenlegi kapcsolat" a Sampradayához volt a jóhiszemű fizikailag jelen lévő Diksa Gurus, aki most már a bolygó rohangáltak a kincsekben.Volt már ilyen sok olyan versenység oly keveset annyira az örökkévalóságig?

Az 1978-as GBC által bevezetett elmélet legalább két filozófiai hibán alapult, az első az volt, hogy Srila Prabhupada eltűnt és közvetlenül nem volt elérhető, a második pedig "te" volt, fizikai gurura volt szüksége az egész folyamat számára. diksa. Egy hiányzó Diksa Guru nem adhat Diksát, ha nem itt van !!!!!! 

Ez a két interpoláció és állítás Srila Jiva Goswami Krsna Sandharba, Anuccheda 153 értelmezéseiből következtetéseket vonult le. A nyolcvanas évek végén a Sannyasis csoportot emlékezhetjük a filozófiát bemutató, rendkívül jó sikert. Tény, hogy átértelmezték Srila Jiva Goswami írásait, ami az ISKCON-ban népszerű, hogy sajátos téziseket erősítsen. Nem mintha nem tudtok Krsnával és Sríla Prabhupadával társulni most, hogy eltávoztak, de HOGYAN kapcsolódniuk Téged a Aprakrat funkciójába. 

Ez tényleg a Krsna tudat ABC-je, bár Krsna már nem velünk van, ő aprakrata, még mindig kapcsolatban áll Krsnával a mantropasanamayi, a hang rezgés révén.Szerencsére számunkra, különben nem lenne értelme a Szent Név kántálásában, még a svarasiki, a rasa közvetlen élvezettel sem.

Mint mindannyian tudjuk, a jóhiszemű lelki mester közvetlenül az abszolútséggel azonos Krisna platformon van, és Srila Prabhupada példája ugyanaz. Hogy kapcsolatba léphessenek vele könyvei, Murti, képei, az ISKCON, az ő utasításai stb. Révén, amely végül elvezet minket a rasa Srila Prabhupada-val való közvetlen élvezetéhez. Igazából Srila Prabhupada újra és újra hangsúlyozta a külvilág fontosságát. De a "fizikailag jelen" guru hallucinációja helyén volt. És sok jó állapotú bhakta vette ezt a furcsa elmélet terhét, és úgy gondolta, hogy ez igaz.

A Bhagavatam és a Bhagavad-gita szó szerinti olvasói úgy gondolják, hogy még Krsnának is van egy "fizikai" teste, és a Supersoul "fizikai" ábrázolása a megtestesült ember. Itt találjuk azt a koncepciót, hogy a lelki tanítómester a Supersoul "fizikai" ábrázolása, és szó szerinti értelemben fizikai testet jelent. De amikor megpróbálsz egy bizonyos típusú filozófiát kijavítani, hogy megfeledkezz a téves fogalommal, meg kell kapaszkodnod a pálcákhoz, hogy illeszkedjenek hozzájuk. 1978-ban pontosan ezt találjuk, hogy a fizikailag jelenlévő diksa guruk fogalmának folytatásához filozófia kell hogy legyen, hogy jóhiszeművé tegye. Tehát amikor a "fizikai" szót a Szentírásban használják, azt úgy értelmezik, hogy olyan "élő" személyt jelent, amely a látásérzékkel szemlélhető.

Annak ellenére, hogy a szentírások arra utasítanak bennünket, hogy "látjuk a szentírásokat a fülünkön keresztül", shastra-chakshus, egyértelműen eltéréseket és talán megtévesztést találunk. A Supersoul "fizikai" ábrázolása a lelki mester, legyen az ő mocsaras vagy szabadban. Még ha a lelki mesternek is látszólag hiányzik, még mindig a Supersoul "fizikai" ábrázolása. 

Az összes korábbi Acaryas és Mahajanas a Supersoul "fizikai" ábrázolása, éppúgy, mint az Ő isteni kegyelme, Srila Prabhupada. Megértésünk komoly, finom manipulálása, hogy Srila Prabhupada, a korábbi Akaryák és Mahajanák megjelenése nem teszi elérhetővé őket, rendkívül alkalmatlan az odaadó szolgálatban való előmenetelünkben. Pontosan hogyan társulunk a fent említett Sadhushoz, viz-a-viz Sadhu-Sangához, hacsak nem közvetlenül és jelenleg mindannyiunk rendelkezésére állunk? Ez az értekezés számos olyan kérdést is felvet, amelyek még inkább aláássák annak érvényességét: 1. Ha Srila Prabhupadával nem tudunk társulni, mi a lényeg az ő könyvének terjesztésében? 2. Mi értelme olvasni az Ő Könyvét? 3. Mi a lényeg az előző Acaryas könyveinek olvasásában?


4. Mi a helyzet most, hogy Srila Prabhupada eltűnt? 5. Hogyan élvezhetünk Srila Prabhupada-val többet, mint az ISKCON-nál újabb bhakták? 6. Mennyire lehet egy Srila Prabhupada kevésbé realizált bhakta olyan kommunikációs eszköz, amely képes divya-jnana odaítélésére? 7. Hogyan biztosíthatja, hogy egy új férfinak nagyobb eséllyel férhet hozzá Srila Prabhupadához? 8. Pontosan mit jelent a fizikai jelenlétük, hogy Srila Prabhupada siksa nem?


Az a tény, hogy egy fizikailag jelenlévő guru zavarja a bhaktát bármely Sadhu-tól való társulással, amely nem testi (vénákkal), ezért ha megérünk a kaniszta adhikari 2. szakaszába, odaadó szolgálatunkat letartóztatjuk. Ez azt jelenti, hogy ha elfogadnánk az elméletet, mindannyian kaniszta-ra szorítkozunk. Az odaadó szolgálat előrehaladása érdekében az elmélet önvadalmazó. Az összes Sadhus aprakata, így Sadhu-Sangában társulunk a hangon, megkaptuk áldásukat, bátorítást és inspirációt. Az univerzum legnagyobb személyiségei a hangzás és az utasítások közegével kötődnek. A Sadhus a leginkább lemondott, legalámeresebb, legtisztább és legextatikusabb személyiségek. Aktívan adnak nekünk társulást, és alkotják a szellemi világ igazi, örök, élő családját.


A fegyelmi öröklés mechanikus alkalmazására vonatkozó folyamatos vita folytatása az önmeghívás és a "fizikailag" jelenlévő Diksa Guru szavazatán keresztül számos hibás elképzelésen alapul, amelyek 1978-ban és újabban össze voltak kötve. A Disciplic succession csak folytatódik, mivel hagyományosan folytatódott, és nem alkalmazható helytelenül és dogmatikusan, mesterségesen. De amikor Diksa-kezdeményezésről beszélünk, rendelkeznünk kell egy teljesen képzett Diksa Guru-val, amely a legmagasabb minõségû, hogy továbbadja a Diksa folyamatát, amely tanítványai számára különleges. Valójában a "bona fide" és a "diksa" kifejezések csak uttama-adhikari-t írnak le.


A Diksa Gurunak a legmagasabb kategóriából kell származnia. A 2. és a 3. osztályú bhaktáknak tanítványai lehetnek, de nem rendelkezhetnek Diksa tanítványokkal.Nem elég tudásuk miatt nem tudják odaítélni Diksa folyamatát. Az ISKCON-n belül azonban Srila Prabhupada Diksa-i folyamatához vezethetnek bhaktákat, mint a Tiszteletbeli Akarya-folyamathoz, olyan általános gyakorlat, amelyet mindannyian tapasztalunk, amikor az ISKCON-hoz érkezünk. Ezért a tanítványaik siksa tanítványok, és diksa kezdeményezést kell kapniuk a Diksa Guru-tól, aki Srila Prabhupada az ISKCON-n belül.

Semmi kétség, hogy Srila Prabhupada IS a Diksa Guru az ISKCON-ban. Nem tudjuk bizonyítani, hogy NEM a Diksa Guru. Srila Prabhupada fizikai jelenléte nem befolyásolja Diksa folyamatát, amelyet az ISKCON bhaktáinak az eltűnése után is bevezetett. A másik guruk jelenléte az ISKCON-ban nem bizonyíték vagy bizonyíték arra, hogy Srila Prabhupada sem a Diksa Guru.

A fogalmi fizikailag jelenlévő diksa guru elméletet 1978-ban vezették be Srila Prabhupada eltűnése után, így a GBC létrehozta annak szükségességét, hogy befogadja saját kitalált ötletét, hogy szabályozza a hatalmat a diksa kezdeményezés folyamatán keresztül. Ami nyilvánvalóan visszaszorult. Ezeknek a tévhiteknek az eredménye, hogy hajlandóak sok bhakta ugyanazon téves elképzeléseit elfogadni, és tévesen alkalmazzák a Diksa Guru koncepciót és a Disciplic succession jogot az értelmezett célokra.

Nem a mi feladatunk, hogy döntsük el, hogyan és kinek kell folytatnia a diszciplínás öröklést, és az a tény, hogy az elmélet még a bhaktákat is befolyásolta a Diszipszió örökösödése folytatásának megfontolására, bizonyítja az ilyen elméletek befogadásának veszélyét. Ki gondolhatjuk, hogy alkalmazhatjuk és folytathatjuk a Disciplinális öröklést? Nem ez a felelősség Srila Prabhupada és az Abszolút Igazság, Krsna?

Az a lényeg, hogy minden bevezetés, letelepedés és a fegyelmi öröklés folytatására vonatkozó döntések a vaisnavák kizárólagos területe Srila Prabhupada és a kiemelkedő acaryas szintjén. A Srila Prabhupada Vaisnava családjának az Ő irgalmával és kegyelmével való felvétele nem minősítés, hogy manipulálja a Diszipsziós örökösödési törvényeket saját értelem-kielégítésünkhöz. Túl messze vagyunk a portfóliónktól, mint a béka a jól analógiában.

Bár a GBC / Gurus több mint 31 évet töltött a próba- és hibafolyamatokban a Diszipszió öröklés fenntartásának megteremtése érdekében, még mindig pontosan ugyanolyan Diksa és transzcendentális tudásfolyamatunk van, amelyet Srila Prabhupada eredetileg az ISKCON-ra épített, és mindannyian követjük Márkája az odaadó szolgálatnak az ISKCON-ban. Srila Prabhupadát ugyanúgy imádják, mint a jelenlegi Diksa Guru, amikor fizikailag jelen volt, ami őt kizárólagos Diksa Guru-nak nevezi. Az egyetlen módja annak, hogy azzal érveljék, hogy NEM IS a Diksa Guru az ISKCON számára, abbahagyja az imádatát. Ha a guruk az ISKCON-ban ma valódiak, akkor Srila Prabhupada imádatának most meg kell állnia. 

Nem tudunk több Diksa Gurut imádni, mert ez két vagy több Diksa Gurusnak felel meg, ami törvénytelen. Srila Prabhupada istentisztelete az ISKCON infrastruktúrán belül Diksa Guru, az ISKCON kiemelkedő Guruja. Sríla Prabhupáda Guru Puja az Istenségek üdvözlése után közvetlenül a Diksa Guru, amelyet minden bhakta általánosan elfogad és gyakorol.

A következő érv az, hogy a Diksa Guru, majd a Guru Puja Srila Prabhupada, az Ő Könyvek, az ISKCON stb. Imádatát azért érzi, mert ő az Alapító / Acarya, és elveszti Diksa Guru státuszát. Ez az ellentmondás azt jelenti, hogy a Diksa Guru tanítványa és Godbrother egyidejűleg vagy, mivel Srila Prabhupadát ugyanolyan feltételekkel imádod, mint a Diksa Guru, teljesen összeegyeztethetetlen, a konceptuálisan fizikailag jelenlévő guruelméletből kiinduló spin-off. Ha normális lenne ilyen módon imádni, akkor Srila Prabhupada tanítványai a Sríla Bhaktisiddhánthoz tartozó Guru Puja Gaudiya matematikához csatlakoztak, és így a Disciplic succession mentén. Isten tudja, hogy az Úr Brahma hogyan élhet Krsna magasabb kapcsolatával, ami nem létezik. Az egész fogalom rejtélyes rémálommá válik.

Az az értelme, hogy Srila Prabhupada a Diksa Guru, mert ő kezdeményezi a Diksa folyamatát az ISKCON számára. Srila Prabhupada IS a jelenlegi kapcsolat és az alapító / Acarya kapcsolódni, Srila Prabhupada kizárólag az ISKCON-ban imádják mindazok, akik csatlakoznak az ISKCON-hoz, Srila Prabhupada folytatja az ISKCON diszipsziós örökösödését, mivel számos ág és alágazat kiterjeszthető a Disciplic succession-ról szükség szerint, mint a múltban. Az új tagokat vonzza Srila Prabhupadát vagy más Diksa Gurust a diszciplínás öröklésben az általuk létrehozott fióktelepekben és alágazatokban.

A diszciplínás öröklési törvény megsértése és az összes tanítvány meg tudja valósítani vágyait. Ez a következtetés nem ellentétes a guru, a sadhu és a szentírások eszméjével, mivel minden lehetséges eseményt figyelembe vettek, a Diszipszis utódlási törvényt és az ISKCON-t Srila Prabhupada Diksa-folyamatával, és ágakat is felvettek. Ki nem tud boldogulni? Mi megakadályozza a bhaktákat saját szervezetük felállításában, amely eredetileg az eredeti nevükhöz jött, és hogy az alapító / acarya és diksa guru, mint a lelki mestereik az ISKCON-nal? Mi akadályozza meg?