Spiritualizált sátánizmus a vaisnava vallásban


A napokban sokat gondolkodtam Krisna személyéről, a köréje épített vallásról, imádatáról és érdekes összefüggésre bukkantam, amelyeket más forrásokból is alátudtam támasztani, így ezek ismeretében alapos gyanúm van azzal kapcsolatban, hogy pl. Krisna-völgy szentélyében Szaturnusz, azaz valamifajta szabadkőműves típusú imádat folyik nap mint nap.

Kezdve azzal, ami nagyon megragadta a figyelmemet, a templom padlóját fekete-fehér négyzetek díszítik. Az ilyen formációval, főleg egy szentélyben, leginkább szabadkőműves páholyok termeiben találkozhatunk, ahol szinte elengedhetetlen ez a fekete-fehér négyzetes formáció, amelynek mély ezoterikus jelentősége van, mint minden szabadkőműves építményben. Az alábbi képeken erről mutatnák képeket a világ néhány pontjából, amiket a neten meglehet találni.


Klasszikus kép. Több szakirodalom tartalmazza a szabadkőművesek kapcsán.
Szintén egy szabadkőműves páholy terme



Szabadkőműves gyűlésterme
Ez szintén ...

Szóval nagy jelentőséget tulajdonítanak a fekete fehér padozatnak, amit David Icke is kikutatott és az egyik előadásában beszél erről (a videó rész onnan indul, a 11:00 percig, ahol a Szaturnusz imádat egyik kellékét magyarázza. Mindenképpen meghallgatandó magyar felirattal, hogy értsük a továbbiakat is.



Haladjunk tovább. Ez az ezoterikus padlóminta különféle intézmények padlóján is megjelenik, amik kapcsolatban vannak a szabadkőművességgel, mint pl. a CIA központ, gyűléstermek, .... és számos nagy templom padlóján látható a fekete-fehér négyzetes forma, s ilyen dizájnt láthatunk több Hare Krisna templomban is, ami roppant érdekes, már-már zavarba ejtő....

Egy kép a 70'es évekből, a Krisna-tudatú mozgalom kezdetéből, Prabhupada és tanítványai hódolnak a tipikus és stílusos szabadkőműves padozatú szentélyben, ahogy a fekete-fehér képeken is látható a klasszikus oltár és több helyen, mintha ez egy előírás lenne. Kétlem, hogy Prabhupáda szabadkőműves sátánista lenne, de valahogy az Ő általa elindított mozgalomba beszivárogtak elemek, de magába a vaisnava hitbe, már sok ezer éve jelen van a Sátán/Szaturnusz imádata.

A képen olvashatjuk, hogy a szabadkőművesek ezzel a feket-fehér alakzatokkal valamifajta kaput nyitnak meg más dimenziókba, amellyel kommunikálni tudnak más entitásokkal, s akár áldozati felajánlásukat is küldhetik ezen keresztül. A probléma az, hogy a szabadkőművesek, Illuminátusok mesterei a Szaturnuszt imádják, aki nem más, mint a Sátán, a gonosz. A világunk tele van ilyen szimbólumokkal, amit David Icke is kikutatott és beszélt ezekről.

Krisna-völgy szentélye is ilyen kövezettel van kirakva:




Nem csak Krisna-völgyben látható ilyen szabadkőműves jelkép, hanem a világon számos nagyobb Hare Krisnhna templomban: Kanadában, az USA-ban több helyen, Indiában szintén, mint a központi vrindávanai templom csarnokában ott a fekete-fehér minta.




....és ami a legjobb kép, amely bizonyság lehetne a tényállásunk alátámasztására....

Ez a kép hihetetlenül jól mutatja, hogy a szabadkőművesek által használt  -- már tudjuk, a Szaturnusz pecsétje -- milyen fontos a Krisna mozgalomban is. Úgy néz ki, hogy a templom/szentélyek esetében elengedhetetlen, hogy ott legyen e minta. Ott van a falon szereplő szent képen is, amin a Krisna-tudatú mozgalom elindítóját és társait láthatjuk. 




Miért pont feket-fehér négyzetű a kövezet, ahol a nagy szent Prahlad táncol? Egyik krisnás szentírás illusztrációja 



Ez az olaszországi Hare Krisna főtemploma



Ez a vrindávanai Hare Krisna főtemplomának nyitott csarnoka. A Hare Krisna nemzetközi közösségének központjának temploma.


Szóval úgy vélem, hogy a vaisnava mozgalmak kapcsolatban állnak a szabadkőműves mozgalmakkal, ahol a Sátánt, a Szaturnuszt imádják a szentélyekben.

A lényeg a következő, amire rájöttem és kezd bennem körvonalazódni, hogy a Krisna hitet, vallást, magát a vaisnavizmust úgymond sátánizálták, ellopták, az eredeti tanokba beinjektálták a sátán imádatot, amit hagytak és segítettek elterjeszteni. Kizártnak tartom, hogy a tagok, papok, guruk tudnák, hogy valójában milyen vallást propagálnak, ahogyan jómagam sem tudtam 20 éven keresztül. Hogy felfedezzük az összefüggéseket, ahhoz előtte behatóan szükséges ismerni a szabadkőművesek, illuminati vallási rendszerek módszereit, jelképeit. Magyarán a gonoszt ismerni kell, mert ha nem ismered, akkor könnyen beférkőzhet olyan helyekre, ahová nem is gondolnád, hogy betudna, ott jelenik meg és úgy, hogy nem is vennéd észre, elhiteti, hogy jó és szép és békés, és szeretetteli, de közben elveszi a lelkedet.

Ellehetne diskurálni azon, hogy a tervező mérnökök milyen sugallatra választották e szabadkőműves jelképet, s hogyan került a tervező asztalra, ki engedélyezte stb. Vannak Hare Krisna templomok, ahol sima márványlapok vannak, mint a budapesti templomban, de a főtemplomok padlóját ilyen fekete-fehér négyzetek tarkítják.

Na, de nézzük meg, hogy a krisnás papok kit imádnak a fekete-fehér padló felett az oltáron: egy fekete és vérpiros testszínű formát:

Az Úr Krisna: akinek a testszíne fekete, a talpa és tenyere, szeme sárga és vörös és szája is vörös. 
Ez a vörös és fekete színösszetétel a Sátánistáknál szintén alapból megjelenik. Ha ördögről látunk ábrázolásokat, ott szintén megjelenik a fekete és vörös ördög v. Sátán a vasvillájával, szarval a fején.


A krisnások által terjesztett írásokban olvashatjuk, hogy Krisna szeme vérben úszó sárga színű. Igen ám, de ugyan ez a szemszín a gonosz szemében is megjelenik. 
Eredetileg Krisna a leírások szerint kékes bőrszínű, de ez nem az a Krisna.... ez a Krisna Sátánként jelenik meg magát Krisnának ábrázolva. A hívek úgy hiszik Krisna a szeretet és szerelem istenét imádják, helyette a gonoszt imádják, az áldozat a gonosznak ajánlják tudatlanul. Ehhez nyújt segítséget a kockát ábrázoló fekete-fehér négyzetek.

Eredetileg Krisna egy pajkos kisfiú, tele van szeretettel és szerelemmel, és mindig boldog, jóságos, kedves, szeretettel van minden élőlény iránt, de ez a Krisna, akit a Krsnások imádnak gonosz. A szentírások arról írnak, hogy ez a Krisna rendkívül sértődékeny, elégedetlen. Ha valamit rosszul csinálsz az Ő szolgálata közben, figyelmetlen vagy, hibázol, akkor ez a Krisna megsértődik és visszahatásokkal sújtja a szolgát. Külön le van írva, hogy mennyire kell vigyázni az Úr előtt, mert megharagszik. Mégis milyen szerető Isten, aki az igyekvő szolgáját bünteti, mert pl. kihagyta a cukrot a felajánlott ételből? Ezek a visszahatások valóban megtörténnek, sőt az a rossz étel sok esetben a plafonon köt ki a felajánlás után. Krisna eredetileg nem ilyen, csak az évezredek során a Krisna köré gyűlt hiedelmekbe beköltözött a sátán, hogy a spirituális útkeresőket is magához édesgesse, akiknek nem kell tudniuk, hogy a boldog mosoly, és dicsfény mögött  maga a Sátán áll.


A képen megjelenik tehát a fekete-piros "Krisna", és ott van a szarv, de nem a fején, hanem a kéztartásában mutatkozik meg, hogy Ő a Sátán. A jobbkeze egyértelműen kis ördög alakot formál: fekete köpeny, piros test, kis szarvacskák, és a szem. 

Eredetileg így van, de napközben fuvolát tart az ujjak között. 

Ezekről mind hosszan lehetne elmélkedni. Most csak éppen a felszínt kapargatom. Lehetne folytatni a Bhagavad-gítá tanításában foglaltakkal, ahol sokak számára unszimpatikus az, ahogyan a Magasztos Úr megkövetelni többször, hogy csak őt imádd és senki mást, mert az nekünk lelkeknek jó. Isten nem követel. A Gíta verseiben sok helyen nagyon elítéli a más szinten élőket, kárhozatba kívánja a rosszakat. Amikor barátja Ardzsuna megkérdezi Krisnától, hogy ki vagy, akkor arra azt feleli, hogy Ő az idő, a világok pusztítója. Milyen isten az aki úgy mutatkozik be, hogy ő a Pusztító? Milyen vallás lesz az, ahol a világok pusztítójaként imádnak egy entitást? Persze szerető istennek van ábrázolva Krisna, de itt nem teljesen tiszta a dolog....folytatom később a további összefüggésekkel. 

Még egy érdekes dolgot had mutassak: az új 2020-ra elkészülő Mayapur Chandrodaya Védikus templom 2008 májusán közreadott tervezetében ez a kép tárul elénk:


Aki nem jártas a szabadkőműves szimbólum világában annak nem mond semmit egy piramis előtt egy oszlop formáció, de amaz, aki tud, az láthatja, hogy a tervezők szabadkőművesek, akik behálózzák a világot egy meghatározott titkos szándékkal. A piramist és az oszlopot előszeretettel használják a titkos társaságok, hogy azzal energiát adjanak, vegyenek a másvilágból, energiákat közvetítsenek, olyat, ami számukra, terveiknek megfelelő. 
Mára a terveket átrajzolták, már nem néz ki így, de eredetileg piramist képzeltek az új krisnás főtemplom főterére. Úgy vélem levették a terveket, mert túl egyértelmű lenne.
Számomra ez is bizonyossá teszi azt a feltételezést, ami e cikkem címe is üzenne.