Vallomást tett a Sulocana elleni gyilkosság egyik résztvevője. Radhanath Swami is összeesküvő volt.


Eredeti: https://krishna1008.blogspot.com/2019/03/my-involvement-in-sulochan-murder.html?fbclid=IwAR0Rqarvc8yg_abGl_M69Uk-sOqNSGEEmdWQC9L2PB0VgxburKFNGC901b0


Úha, ez nem hangzik jól Radhanath Swami számára, még inkább úgy néz ki, hogy részt vett a gyilkosságban. Az ISKCON nem fogja megszabadulni a Sulocana elleni gyilkosságától, amíg Radhanath a GBC-ben van, és engedik, hogy tanítványokat avasson.

Google fordító következik.... a lényeg érthető:

Az én részvételem a konspirációban Steven Bryant gyilkossággal (Sulochan dasa)
Az Új Vrindaban Telefonember gondolatai
Jyotirdhama dasa (Joseph Pollock, Jr.)

2019. március 21. (Gaura-Purnima), Richland, Washington. USA

Jó voltam az események közepén, ami 1985-ben és 1986-ban történt Nyugat-Virginiaban, Új Vrindabanban. A kommunikációs rendszereket, a központi irodát, a postai szolgáltatásokat és a hangrendszereket irányítottam. Az összes felelősségem közül a közösségi telefonrendszer fenntartása volt az első prioritásom. Az egyéb feladataim a telefonrendszer telepítése során alakultak ki.
A telefonrendszer ITT STS-16 volt; egy első generációs, számítógépes alközpont (Private Branch Exchange), amely képes 1024 analóg bővítmény létrehozására. Gaura Shakti dasa, a közvetlen felügyelőm, megvásárolta az 1983-ban használt PBX-et; ő és én Dallasba, Texasba mentem; felvette, és visszahozta New Vrindabanhoz. Telepítettük a telefonrendszert a közösségi üzleti irodák közelében egy Bahulaban néven ismert területen; mintegy három mérföldre a templomtól. Hirtelen Új Vrindabannak saját funkcionális, korszerű, számítógépes, üzleti telefonrendszere volt. Kirtanananda Swami Bhaktipada, az ISKCON guru, aki New Vrindaban-t irányította (néha „első számú” néven), „Krisna telefonemberének” hívott.
Gaura Shakti majd megvásárolta az aukción, és felügyelte a több mint hét mérföldnyi rézcsavart érpár telepítését, közvetlen temetkezési telefonkábelt. A kábelek hét mérföldnyi része összeköti a közösséget a nagy, központosított telefonrendszerrel. A téglagyár kiterjesztése a PBX-től a legtávolabb volt, körülbelül öt mérföldre a Bahulaban-tól. A PBX-től 5 mérföldre található közvetlen vezetékezés még ma sem hallható; de valahogy működött. A csúcson csak egy száz analóg bővítmény került telepítésre.
Miután a PBX futott, a Attuláns konzolt a Bahulaban-i üzleti adminisztrációs épület földszintjén található irodában telepítettem. Ezután két nem bhakta óránkénti alkalmazottat vettem fel és felügyeltem, egy teljes munkaidőben és egy részmunkaidőben, hogy központilag válaszolhassak az egész közösség számára. Én voltam a mentés. Az első bérbeadó Bonnie Carney volt. Bonnie-t azzal a feltétellel bérelték, hogy a családi helyzet csak 8: 00-tól 17: 00-ig fog működni; Hétfőtől péntekig. Bonnie nagyszerű volt, mint egy szikla. A mai napig még mindig a legjobb élő hívásvezető, akivel valaha dolgoztam. Komolyan vette a munkáját; mindig lelkes és mindig nagyon profi volt. Bonnie megkönnyítette számomra, hogy a szezonális munkaterhelés-ingadozások mellett állítsam be a részmunkaidős órákat. Az új Vrindaban-vállalkozások, a Prabhupada-palota, a Palace Lodge, a templom stb. A telefonos iroda a Front Office néven vált ismertté, a „Attendant Console” „switchboard” -nak nevezték, és a kísérők „switchboard-operátoroknak” hívták őket.

Ezután telepítettünk egy bűnüldözési minőségű Motorola UHF-FM 2-utas rádiórendszert, és az alapegységet (központi üzenetrögzítő pontot) a kapcsolótábla mellé helyeztük. A kapcsolótábla üzemeltetői is rádiós diszpécserek lettek. Mindkét kommunikációs rendszer egymás mellett ülő csomópontjainál ritka nap volt, amikor nem találtunk meg egy adott személyt bárhol a több ezer hektáron belül, amely New Vrindaban-t ezekben a napokban alkotott. Miután a telefonok és a rádiók zökkenőmentesen működtek, a menedzsment látta, hogy a Front Office nyilvánvaló hely a közösségi levelező szolgáltatások központosítására. Az US Postal Service ömlesztett levélmérő készüléket a Front Office mögötti helyiségbe helyezték. A közösségi üzleti leveleket oda szállították, és szállítást és fogadtatást végeztünk. Tavasszal, nyáron és ősszel, az iroda csendes volt a tevékenységgel. A tél általában lejárt.

Habár a New Vrindaban napi akciójának közepén voltam, nem voltam nagyon kiemelkedő alakja a közösségben. Ez rendben volt velem. Én inkább a háttérben maradtam, tökéletesítettem a kereskedelmet, és a lehető legjobban kiszolgáltam a bhaktákat. Nagyon elégedett voltam a szolgálattal, és azt hittem, soha nem hagyom el New Vrindabant. De miután Bhaktipada 1985. október 27-én támadták meg és majdnem meghalt, mindent megváltozott New Vrindabanban. Amikor Steven Bryant (Sulochan dasa), egy ex-New Vrindaban lakos, 1986 májusában meggyilkolt egy új Vrindaban felső vezetése által meggyilkolt gyilkossággal, ami a Bhaktipada és Kuladri (Új Vrindaban templom elnöke) végének kezdete volt. uralkodik. Ezt követően kértem.

Bhaktipada rögtön a Sulochan meggyilkolását követően elküldte nekem a „pick” -ra (pénzfelvétel). Ez teljes meglepetés volt számomra. Nem tudtam pontosan, hogy miért akarta, hogy Bhaktipada küldjön „Krisna telefonos emberét” az úton (nem voltam kivételes „picker”), de örömmel teljesítettem. Örülök, hogy elhagytam az őrületet, amely akkoriban elkerült New Vrindabannal, és soha nem kérdeztem: - Miért? - mondtam: - Oké.

(Az esszé írása és azokon a napokon gondolkodva pontosan világossá válik számomra, miért küldtek ki az úton. Az összeesküvők, köztük Bhaktipada, mind tudták, hogy tisztában vagyok a plotterek identitásaival. A Sulochan meggyilkolása után Kuladri közeledett Bhaktipadához, és megkérte, hogy küldjön nekem az úton, valószínűleg hogy eljusson New Vrindaban-tól, hogy a bűnüldözés vagy az FBI nyomozói ne jöjjenek a közösségbe, és megkérdezhettek. így szólva, és a többi összeesküvőt érintette: az utazás során a szörpirtán utazás útján az FBI számára sokkal nehezebb lenne megtalálni.)

Egy évvel később, 1987-ben, feleségem és én költöztünk Minneapolisba, hogy segítsünk az Új Vrindaban műholdas központban. 1989-ben visszatértünk New Vrindabanba. 1990-ben elhagytam New Vrindaban-t (és feleségemet). Az 1985-ös és 1986-os emlékeket eltemettem mélyen a tudatalatti elmémben, és az életemmel folytattam. Évtizedek telt el. Egy viszonylag rövid idő alatt elfelejtettem, hogy részt vettem az én istennőm, Sulochan dasa meggyilkolásában. Három évtized telt el.

Aztán 2018 márciusában elkezdtem olvasni a „Krishnának megölését”, egy nemrég megjelent könyvet, melyet Henry Doktorski (Hrishikesh dasa) írott le, és amely 1986 május 22-én a Sulochan dasa meggyilkolásához vezető eseményeket krónizálta. Kíváncsi voltam, hogy mit mondott Hrishikesh arról az eseményről, amit én éltem. Ahogy elolvastam a könyvet, elkezdtem emlékezni arra, hogy némi részvételem volt a gyilkossággazdálkodásban, de először nem emlékeztem arra, hogy ez a részvétel pontosan az volt, hogy az emlékeim alámerültek a tudatalatti elmeimbe.

Elküldtem Hrishikesh-et, mert azt akartam elmondani neki, hogy részt vettem, de nem emlékszem, hogyan. Az elme mély mélyedéseiben eltemették valamit, hogy nem emlékszem, és a könyvének olvasása jogot keltett a memóriában. Amikor elolvastam a könyvet, és e-mailt cseréltem Hrishikesh-rel, mély érzelmi fájdalmat éreztem. Annyira intenzív volt a fájdalom, hogy abbahagytam a könyv olvasását és abbahagytam az e-mailek küldését Hrishikesh-nek, bár megpróbált többször kapcsolatba lépni velem. Abban az időben nem tudtam, miért okozott a könyvének olvasása olyan érzelmi zaklatást.

2019 januárjáig nem jelentettem meg újra Hrishikesh-et. Elkezdtem újra kommunikálni vele e-mailben, mert az én belsejében lévő kis hang azt mondta nekem, hogy meg kell javítanom a dolgokat vele. Az 1980-as évek óta barátok vagyunk, és nem volt racionális oka annak, hogy hirtelen le kellett volna állítanom az üzenetet. Amikor ismét elkezdtem írni Hrishikesh-nek, elkezdtem elmondani neki a Sulochan dasa meggyilkolásával kapcsolatos bűnrészességemről. Minden alkalommal, amikor Hrishikesh-nek írtam, több emlékezet merült fel, és amikor leírtam ezeket az emlékeket, többet jött ki. Harminchárom éves, mélyen rejtett emlékek kezdtek visszajönni nekem darabokban és darabokban; minden összezsugorodott.

Soha nem felejtettem el, hogy részt vettem a gyilkosságban. Éppen olyan mélyen eltemettem az emlékeket, hogy keményen kellett dolgoznom, hogy emlékszem arra, amit tettem. Krishna azt mondja Bhagavad Gitában: „Rólam tudás, emlékezés és elfelejtés jön.” Krisna a felejthetetlenséget szinte teljesen elfelejtette; de ő is, váratlanul évtizedekkel később egyértelmű emlékeket adott nekem arról, hogy mi történt 1986-ban. Végül minden visszajött hozzám. Hrishikesh volt az első személy, akit valaha is elmondtam a gyilkossággal kapcsolatos bűnrészességemről; a fiam volt a második. Most, a gyilkosságot követő harminchárom éven belül, most először elmondom a teljes történetet arról, hogyan vettem részt (az érintett volt) az istenem, az ő kegyelmének Sulochan dasa gyilkosságában.

Először engedje meg, hogy engedelmeskedjem lelki tanítómnak, az isteni kegyelmének, AC Bhaktivedanta Swami Prabhupadának, akitől 1976-ban elfogadtam a diksa kezdeményezést New Vrindabanban; amint azt az Ő kegyelme, Dharmatma dasa, az akkori templomi elnökem tanúja. Amit most fogok mondani, lehet, hogy kellemetlen lesz néhány istenfélőm, a gyilkosság összeesküvői (mindannyian tudjuk, ki mostanában vannak, Hrishikesh-nek igaza van a könyvében), de nem értem senkit sem. Most egyszerűen meg kell mondanom az igazságot arról, ami akkor történt. Az igazságot elmondom arról, hogyan vettem részt a Sulochan-gyilkosságban, függetlenül attól, hogy milyen következményekkel jár. Most már itt az ideje, hogy beszéljen.

Először 1986. február elején vettem részt a gyilkossággal. Nem emlékszem többé a pontos dátumra, de egy felhős, hideg reggel megkértek, hogy a szokásos munkaidő kezdete előtt egy órával nyissa meg a Front Office-t; ami 8:00 óra volt. Valamikor 7:00 óra után elmentem a Bahulaban irodájába, és kinyitottam a bejárati ajtót. Léptem át az ajtón, de nem volt esélyem, hogy bekapcsoljam a fényeket, mert Gaura Shakti, egy vezető új Vrindaban bhakta - egy osztályvezető, aki finom villanyszerelő volt, az ajtó mögött jött keresztül. A bal oldalra költöztem, a pult mögött, hogy helyet biztosítsam neki, ő is belépett a pultba, és azt mondta, hogy valami fontosról beszélnie kell velem. Megkérdezte tőlem, hogy tudom-e, hogy Sulochan dasa nemrég érkezett az Új Vrindaban területre, és fenyegette Bhaktipada és Kuladri életét. Igent mondtam."

Aztán Gaura Shakti elmondta, hogy a felső vezetés szemmel tartotta szemmel a Sulochan-t, így ő és néhány új Vrindaban bhakta követte őt. Azt mondta, hogy a felügyeleti csapatnak nehézsége volt a Sulochan-nál maradni a rossz telefonkommunikáció miatt (nincsenek mobiltelefonok ezekben a napokban). Szükségük volt egy központi hívópontra, hogy képesek legyenek koordinálni mozgásaikat. Gaura megkérdezte tőlem, hogy hajlandó-e segíteni nekik, hogy megoldják a problémát. Azt mondtam: „Biztos, segítek, ha csak követni fogjátok.” Ne feledd, egy sötét irodában álltunk. Gaura Shakti habozott egy másodpercig, majd valaki belépett az ajtóba. Jól emlékszem.

Kora reggel napfény volt, így az ajtóban tartózkodó személy élesen elképzelte magát, amikor belépett a sötét irodába. Rögtön tudtam, hogy Kuladri, az Új Vrindaban templomi elnöke „második számú” volt. (Bhaktipada „első számú” volt.) Kuladri sziluettjei alakja drámai módon megjelent az irodai ajtóban. Belépett az irodába, és Gaura Shakti és I. ellen fordult a pulton. Megváltottunk kellemes szórakozást, majd Kuladri megkérdezte, miért álltunk a sötétben, azt mondtam: „Még nem volt esélyem, hogy a fényeket még be lehessen kapcsolni. azt mondta: „Nos, jobb, ha bekapcsolod őket, mielőtt valaki azt hiszi, hogy valamihez megyünk.” Láthattam, hogy a görbe elmosolyodott a sötétben, és hallotta Gaura-t. Nevetni kell a főnök viccére, ugye?

Gaura bekapcsolta a lámpákat. Kuladri Gaura felé fordult, és azt mondta: „Megmondtad neki, hogy mit tervezünk?” Gaura Shakti azt mondta: „néhány.” Kuladri rám fordult, és azt mondta: - Mit gondolsz Jyotir? Segíteni akarsz nekünk? - haboztam, mert éreztem, hogy nem mondták el mindent. Mielőtt válaszolni tudtam volna, Kuladri azt mondta: - Ez minden meg van állítva. Minden a helyén van. A svamisok a fedélzeten vannak. Gaura segíti a felügyeletet. Csak segítségre van szüksége a telefonoknál. ”Számomra„ a svamisok vannak a fedélzeten ”azt jelentette, hogy Radhanath és Tapahpunja swamis aktív résztvevők voltak. Kuladri nem azt mondta, hogy „a swamis” áldásait adta, vagy elítélte a tervet; azt mondta, hogy „a fedélzeten vannak.” Azt mondtam: „Mindent megteszek, hogy segítsek.

Kuladri azt mondta: „Jó. Csak szükségünk van arra, hogy tartsa szem előtt a bejövő hívásokat, és készen álljon arra, hogy a kapcsolótáblát emberre vezesse, amikor szükségünk van rád. Gaura vagy én értesítjük, mikor. Oké? - mondtam „Oké.” - mondta Kuladri - bármi mást? - mondta Gaura „Egy pár dolgot”. Aztán beszélgettünk arról, hogy a bejövő telefonvonalakról vádolt beszélgetéseket tartottunk, mert úgy vélte, hogy telefonjainkat a bűnüldözés megszünteti; és tartsa a telekhoz kapcsolódó információkat a kétirányú rádiókról. Kuladri azt mondta: „Bármilyen kérdésnek át kell mennie Gaura Shakti-nál.” Gaura, Kuladri és én azon dolgoztunk, hogy hatékony kommunikációt alakítsunk ki New Vrindabanban, amikor a közösség a 1980-as évek elején fellendült; ez a találkozó olyan volt, mint a mi háromunk csak egy másik vezetői döntést vitatott meg.

Amikor meggyőződött arról, hogy kommunikációs problémája megoldódott, Kuladri elhagyta az irodát. Gaura Shakti az ajtó felé fordult. Megállt és rám fordult. Szembeszálltunk egymással szemben a pulton, és azt mondtam: „Van valami más, amit meg akarsz mondani?” Azt mondta: „Meg fogják ölni. Azt kellett volna mondanom, mielőtt Kuladri bejött, de túl hamar eljött. - Megdöbbentem, és csak azt mondhattam: „Tényleg? átkerült a következő testébe. ”Nagyon ideges voltam. Láthatóan ideges voltam.

Gaura észrevette az érzelmi szorongást, és megkérdezte: - Jól vagy? Még mindig szeretnél segíteni? - Mondtam félig szívesen - igen, azt hiszem. Gaura azt mondta: - Rendben. Dolgozni kell; tudjuk, ha szükségünk lesz valamire. Haribol. - És ezzel elfordult és elment. Mondanom sem kell, hogy a beszélgetés tönkretette a napomat. Csak annyira, hogy anélkül, hogy mélyreható gondolkodást kellett volna megelőznie egy ilyen, monumentális életváltó, életveszélyes döntéstől, anélkül, hogy a következményeket is gondoltam volna, bekerültem egy gyilkossági területbe.

Nem akartam részt venni a gyilkosság összeesküvésében, de épp most beleegyeztem, hogy segíteni fogok, és „bármilyen módon tudok.” Emlékszem arra, hogy megkérdőjelezem a fejemben, hogy miért mondtam. Azért voltam, mert nem mondták el, hogy gyilkossággarnitúra volt, amíg Kuladri el nem hagyta az irodát? Bármi is legyen az érvelésem, hogy egyetértek azzal, hogy „segítsek bármilyen módon”, még mindig volt ideje, hogy kijussam. Bonnie jött, hogy elindítsa a műszakot, és elmentem az irodából. Komolyan ellentmondtam, hogy mit tegyek. Tudtam, hogy nagyon kicsi ablakom van, hogy kijussam. Ahogy a napot viseltem, megvizsgáltam az opciókat. Ha úgy döntöttem, hogy nem veszek részt a telekon. Azonnal el kell hagynom New Vrindaban-t anélkül, hogy bárkinek, még a feleségemnek is elmondanám. (Bhaktipada egy évvel korábban, 1985-ben párosítottunk.) Tudtam, hogy a feleségem nem megy velem, ha elhagynám New Vrindaban-t. Annak ellenére, hogy 1977-ben Indiában Srila Prabhupadából diksa-t kapott, azt hiszem, ő (és én) második beavatkozást kezdeményezett a Bhaktipada-tól egy 1986-os fesztivál alatt. A brahmini beavatkozás után fanatikus Bhaktipada groupie lett, és magát Bhaktipada tanítványnak tartotta. Az elsődleges hűségem viszont Srila Prabhupada volt. Tudtam, hogy nem fog semmilyen bizonyítékot hinni, de meggyőző, hogy kevésbé kedvező fényben festette szeretett spirituális apját.

Ha úgy döntöttem, hogy segítek az összeesküvőknek, el kellene temetnem a bél instinktumomat; Rossz és rossz érzésem volt a gyomrom gödörében a telek körül. Választásom az volt, hogy csatlakozzak a klubhoz, vagy hogy futhassam. El kellett döntenem, mielőtt este elmentem haza a feleségemhez, mert nem számít, hogy mit döntöttem, nem tudhattam meg, mi folyik az agyamban, vagy a bélemben. Mire sötétedni kezdtem, hazamentem úgy döntöttem, hogy a feleségemmel együtt maradok, és továbbra is a Telecom Manager feladataim, mintha semmi sem történt volna. Nagyon rossz választást tettem.

A bejövő telefonhívások forgalma általában nagyon könnyű volt Vrindabanban februárban. A bejövő hívások mennyisége általában nem kezdett növekedni március közepéig, ahogy a turisztikai szezon közeledett. Amikor Sulochan 1986. február elején jött a Wheeling / Ohio Valley területére, a telefonforgalomban észrevehető volt a növekedés. A Kuladri-val és Gaura Shakti-val való találkozás után kezdtem több időt tölteni az irodában, ahol figyelemmel kísérte a Attendant Console-t, és megemlítettem a megnövekedett forgalmat. Egy tapasztalt kísérő számára a bejövő hívások hangerejének rendellenes csúcsa egy piros zászlót emel; és hogy 1986 februárjában észrevehető volt a konzolon belüli teljes hívásforgalom növekedése. Bonnie és én mindketten észrevettük.

Kiemelkedő minta alakult ki; a növekedés forrása a négy konkrét személyhez kapcsolódó hívások voltak. Ezek az egyének Kuladri, Gaura Shakti és a Swamis Radhanath és Tapahpunja voltak. A hívásmintázat összhangban volt a közelmúltbeli találkozón kapott információkkal, ezért különös figyelmet szenteltem a hívásuknak, és próbáltam őket kezelni, amikor csak lehetséges.

Gaura Shakti rendszeresen jön be az irodába, és jelentést ad nekem; ellenőrizze üzeneteit, és adjon nekem különleges utasításokat. Esetenként Kuladri bejön, hogy ellenőrizze a leveleket vagy üzeneteket. Néha elmondaná nekem, hogy nagyon fontos hívást vár, és milyen kiterjesztése lenne közel. Garga Rishi, a Brijabasi Szellem szerkesztője és az Új Vrindaban Hírek néha jöttek az irodába, és beszéltek Sulochanról. A Front Office-ban februárban szokatlan tevékenység zajlott. Egy éjszaka sötétedés után, amikor a kapcsolószekrény be volt zárva, Gaura Shakti jött az irodába. Azt mondta, hogy elvesztették Sulochan nyomát, és megkértek, hogy tartsák nyitva a kapcsolótáblát, amíg meg nem találják. Az esti üzemeltetőnk befejezte a műszakot és hazament. Az irodában maradtam, és nyitva tartottam a kapcsolótáblát. Gaura Shakti városba ment. Néhány hívás érkezett a vadászoktól, de nem tartott sokáig, hogy megtalálják Sulochan-t. Körülbelül egy órán belül Gaura hívott, és azt mondta, hogy bezárhatom a kapcsolótáblát; Emlékszem, hogy megkönnyebbültem, hogy nem kellett későn maradnom.

Amint Tapahpunja egy másik összeesküvőt keresett (nem emlékszem, hogy kinek hívta). Bonnie kezelte a hívást, de nem tudta megtalálni, hogy ki akarja tapahpunja. Tapahpunja megpróbálta megtalálni a személyt, mert a hívás sürgős volt, és azonnal válaszolni kellett. Megpróbáltam eljutni a számlálóra, és hívni, de Bonnie egy kicsit megdöbbent. Olyan dolgot tett, amit nem tettem volna meg, a rádión keresztül sugárzott, amit úgy keresünk, hogy így válaszoljon egy sürgős telefonhívásra. Ez működött. A párt elhelyezkedett, és felvette Tapahpunja hívását.

Amikor véget ért, azt mondtam Bonnie-nak, hogy hagyja, hogy kezelje a hívást. Azt mondta: „Miért? Meg fogják ölni, nem? - szinte megfojtottam. Bonnie remegett, és szeme széles volt a félelemtől. Tudta, hogy követjük a Sulochan-t, és kitalálta a többit. Nem nagyon meggyőzően mondtam: „Nem ismerem Bonnie-t.” Nem beszéltünk újra a telekról, amíg a gyilkosság meg nem történt. Aztán Bonnie azt mondta nekem: - Nos, megtették. - Azt mondtam: - Igen, tették. - Mindketten tudtuk, hogy kik voltak. Nincs szükség további megbeszélésre. Bonnie fájdalmasnak tűnt, és azt mondta: „Nem kellett megölniük.” Majdnem könnyek voltak.

Gaura Shakti továbbra is rendszeresen aktualizált engem a telek előrehaladásával kapcsolatban: megtalálták Sulochan-t, aztán elveszítették, újra megtalálták; Kuladri megesküdött, hogy letartóztassák. Ezután február 6-án, csütörtökön letartóztatták, és a New Vrindaban közösség tagjaival szembeni fenyegetésekkel összefüggésben halálos fegyvert hordott. Egy betöltött fegyverrel letartóztattak, egy részleges üveg vodka és néhány hasis. Hamarosan bebörtönzése után a rendőrség Gaura Shakti számára hozzáférést nyújtott Sulochan jegyzeteihez és naplójához. Folyamatosan frissítettem ezeket az eseményeket, ahogy történt. Sulochan végül elítélték, hogy halálos fegyvert hordott, és majdnem két hónapot töltött börtönben, mielőtt szabadon engedték.

Azok a hónapok során, amikor a Sulochan börtönben volt, a gyilkossággal kapcsolatos hívások volumene kisebb volt, mint a megfigyelési időszakban, de állandó volt, és az összeesküvők magja körül forog. Míg a Sulochan börtönben volt, valamikor márciusban, a bejövő hívások forgalma megkezdte a szokásos szezonális növekedését. A látogatók megkezdték a nyári üdülést a Palace Lodge-ban, és az utazás busz-cégek megkezdték a foglalásokat a Prabhupada Arany-palotájába. A gyilkosság összeesküvői között a hívásokat sokkal nehezebb azonosítani; folyamatos ütemben jöttek be; de addigra Bonnie majdnem mindegyikét magával vette. Ahogy áprilisba mentünk, Bonnie naponta nyolc órát foglalt, és nem volt ok arra, hogy a hívásokra válaszoljon, kivéve a szüneteket.

Áprilisig még mindig rendszeres előrehaladási jelentéseket szereztem a Gaura Shakti telekról, de már nem vettem részt aktívan. Április 11-én Sulocana-t szabadon bocsátották a börtönből, és azt mondták, hogy visszatért családjához Michiganben; de még mindig követték. Később azt mondták, hogy Kaliforniába ment, és hogy elvesztették őt, de megpróbálták megtalálni. Májusra a PBX-je a közelgő idegenforgalmi szezonhoz kapcsolódó bejövő hívásokkal zümmögött. Megérkezett arra a pontra, ahol már nem figyelhettem meg az egyes egyének hívásait, és nem tudtam igazolni az irodában töltött időt. Májusban a bejövő hívások mennyisége valószínűleg tízszerese volt a februári értéknek; a gyilkossággal kapcsolatos hívások elvesztek a szokásos üzleti hívások elárasztásakor. A telken való részvételem vége. Emlékszem, hogy enyhén bűnösnek éreztem magam, hogy úgy döntöttem, hogy visszamegyek a szokásos munkamenetemre. Még mindig hajlandó voltam bármilyen segítséget nyújtani, de soha nem kaptam további utasításokat Gaura Shakti és Kuladri telefonhívásokkal kapcsolatban.

Amikor Sulochan-t a Wheeling-ban, a West Virginia-i övezetben üldözték, olyan volt, mint egy vérvágy, hogy megtalálják és megöljék. Végül úgy tűnt, hogy a láz a Sulochan megszüntetésére lecsökkent. Gaura Shakti azt mondta nekem, hogy még mindig Kaliforniában próbálják megtalálni, és továbbra is frissítették a vadászatot. Már nem emlékszem a pontos dátumokra, de az utolsó frissítés, amit Gaura Shakti-tól kaptam, az volt, hogy: „Azt akarják, hogy éljenek. Új barátnője van, és úgy tűnik, nem érdekli a Bhaktipada megsértése. ”Ez nagy megkönnyebbülés volt számomra. Ha a gyilkossági cselekményt elutasították volna, akkor a horgonytól elveszíteném magam. Megszabadítottam a fejemben az egész ügyet, és a szokásos módon folytattam az életet.

Majd 1986. május 22-én jöttem. Ma reggel elmentem a mangal-aroti-ba, és amikor beléptem a templomszobába, mielőtt az oltár ajtók kinyíltak volna, észrevettem egy szokatlan beszélgetést. Megkérdeztem valakit, hogy mi folyik itt, és boldogan elmondták nekem, hogy az éjszaka folyamán lövés és megölés közben megölték és megölték a Los Angeles-i templom közelében lévő utcában. Megdöbbentem, hogy ténylegesen megölték; abban az időben nem gondoltam, hogy meg fog történni. Az a rossz, rossz érzésem volt ismét a gyomromban. Nagyon rossz hibát tettem. Már nem emlékszem a nap hátralévő részére. El akartam menekülni és elrejteni.

Az utolsó dolog, amiről emlékszem a gyilkossággazdálkodásban való részvételemre, Kuladri jött a Front Office-ba valamikor a gyilkosság után, és arra biztatott, hogy „megszabaduljak” az elmúlt hónapok telefonhívásairól; kifejezetten az STS-16 által rögzített kimenő hívásrekordok. Elrejtettem őket a PBX feletti feltérképezési térben. Befejeztem. Nem sokkal később Bhaktipada elküldte nekem Ramachandra dasával a „pick” -re, örömmel teljesítettem. Az irónia az, hogy az egyik ok, amiért beleegyeztem, hogy segíteni fogok a telken, az volt, hogy nagyon csendes voltam a szolgálatomhoz, és nem akartam elhagyni New Vrindaban-t. Ha 1986 februárjában visszautasítottam volna, hogy segítsek, el kellett volna hagynom a szolgálatomat, és el kell hagynom a közösséget. Most azért küldtem el, mert beleegyeztem, hogy segítek.

Összefoglalva, azt akarom mondani, hogy ez a történet Sulochan dasza. A Sulochan-t mártírolták azért, mert az ISKCON-ban próbálták bogus gurukat kitenni. Nem vagyok itt az áldozat, és soha nem is dicsérni kell, hogy elrejtettem és felfedeztem a gyilkossággal kapcsolatos részvételemet. Én vagyok az elkövető, aki részese vagyok Sulochan halálának. Teljes felelősséget vállalok a cselekedeteimért. Nem hibáztatom senkit sem. Nem voltam becsapva vagy kényszerítve arra, hogy részt vegyek a gyilkosságban. Kinyílt a szememmel. Teljesen önközpontú okokból mentem végig. Nem akartam elhagyni a feleségemet és a szolgálatot, a karrieremet. Ez az.

Eredetileg New Vrindabanba mentem, hogy segítsem Bhaktipadának a közösséget építeni a lelki tanítómnak, Srila Prabhupadának. Nem voltam fanatikusan követve a Bhaktipadát; Nem voltam agya mosva. Egyszer sem hittem, hogy tiszta bhakta. Sosem szkeptikus voltam, hogy soha nem vettem be az őrületbe, hogy imádkoztam őt "jagat guru" -ként. Soha nem hittem, hogy Sulochan megölése valahogy „engedélyezett”. Valójában nem értettem meg a szenvedélyt, hogy megöljem. A Sulochan-gyilkosságban semmi sem volt spirituális. Nem a „Krisna megölése” voltunk, mint Arjuna a Kurustenra. A Sulochan-gyilkosságot a gengszterek egy csoportja hajtotta végre, akik brutalizálják a saját testvérüket, hogy megvédjék a hamis gurukat. És ez minden volt. Még mindig megkérdőjelezem, miért értettem egyet abban, hogy segítsek a telken, és még mindig csodálkozom, hogy látszólag szellemileg fejlett bhakták dönthetnek úgy, hogy ilyen erkölcstelen cselekedetet követnek el. Figyelembe kellett volna vennem a figyelmeztető jelek sokaságát, de nem. Úgy döntöttem, hogy figyelmen kívül hagyom őket a saját személyes nyereségemért.

Nem hajlandó részt venni a politikában. Nincs axe, amit őrölnék; senkitől sem árultak. Egyszerűen remélem, hogy ebben az életszakaszban bizonyos mértékű megbocsátásra kerül sor. Ez megköveteli az igazság elmondását. Most nem tudok személyesen bocsánatot kérni a Sulochan prabhu-tól, ezért bocsánatot kérek fia és anyja, barátai és a felesége számára, akit feleségül tervezett. Elnézést kérek lelki tanítómnak, az isteni kegyelmének, AC Bhaktivedanta Swami Prabhupadától, az én atyámfiaimnak és az Úr minden vaisnava bhaktájának. Elnézést kérek Új Vrindaban, Sri-Sri Gaura-Nitai örökké elnökölő istenségeiért; és az ő uraihoz Sri-Sri Radha-Vrindaban Chandra. Kérlek, bocsáss meg nekem, hogy részt veszek ebben az ártatlan bűncselekményben, az én testvérem, az ő kegyelmének Sulochan dasa ellen.
Hálás vagyok Hrishikesh prabhu-nak, hogy segített abban, hogy a tudás fáklyájával megnyitja a szememet a valóságra, és ezután elengedtem, hogy elutasítsam az önmegtagadást, a tudatlanságot és az elfelejtést. Végül szembeszállhatok a szívem démonjával, amelyet már több mint harminc éve temették el, és becsületes vallomással kényszerítik. Örömmel ajánlom a könyvét: „Krisna megölése”, mindazok számára, akik meg akarják érteni az ISKCON történetét és a veszélyeztetett odaadás veszélyét. További információ a könyvéről: http://henrydoktorski.com/Killing4Krishna.html.

Ha az olvasó érdeklődik a Jyotirdhama dasával való kapcsolatra, kapcsolatba léphet vele a joep_3300@yahoo.com címen.