Képmutatás a köbön: Varnasrama-dharma Magyarországon - Elfogadott a szabad és nyílt kapcsolat a nőkkel

Mostanság nagyon felkapottá vált a magyar yatraban a varna-asrama dharma bevezetése. Sivarama Maharaja még könyv-sorozatot is tervez, hogy rendesen alá legyen támasztva ez a magán törekvése.
A Varsnasrama-dharma társadalma nagyon szigorú rendszer alapján épül fel, és ahol kiemelt fontosságot tulajdonítanak a nők és férfiak közötti zavartalan kapcsolat szabályainak. Azt hiszem, hogy ez elég nyilvánvaló. 

Attól, hogy néhány bhakta megvásárol egy földterületet távol a városoktól és teheneket legeltet ott, az még nem varnasra-dharma élet. A varnásrama dharma értékrendet jelent, ahol a nők és a férfiak szét vannak választva. Még a családos életen belül is ott van erre a szabály, de a mi kis közösségünkben Sivarama Maharaja nem igazán veszi figyelembe ezt a tisztaság elvét és az utóbbi időben látványosan kultiválja azt, hogy a nők sannyasi, ill. brahmacarik előtt énekeljenek, olykor igen közeli pozícióban.


Szép lány és ott a szigorú cölibátusban élő brahmacari fogadalmát gyakorló szerzetes. Ezt az életképet normálisnak találjuk, mert a nyugati kultúrában fel sem merül, hogy ezzel lenne valamilyen gond, de a varnasrama rendszerében ez egyáltalán nem megengedett, sőt sértő is. Sértheti a brahmacarit, zavart kelthet benne. Zavart kelt a szép hang minden férfi ember esetében és a Hare Krisna éneklése már nem hoz eredményt. 

Az, hogy a nő énekel a férfiak társaságában fedetlen fővel, ez egy szégyentelen tett és a brahmacarya rend elleni aktusnak minősül. 

Sivarama Swami és sok más sannyasi elősegítik ezt a szemérmetlenséget és mára már teljesen elfogadottá vált, hogy nők énekeljenek férfiak társaságában. 

Nem a képen látható nő a hibás, hiszen ő is áldozatául vált ennek az igazságtalanságnak, hogy utat engedhetett szennyes nyugati kultúra megszokott gyakorlatának. Sivarama Maharaja a hibás, aki ezt engedélyezi.

Az alábbi videó 3. percétől látható a varnasrama-dharmán belül egy nem megengedhető kirtan forma. A férfi tagok láthatóan távolságot tartanak a női előadótól, akinek szintén nincs befedve a feje. A jobb szélen egy brahmacari....




Na, de itt van a következő, Jahnavir Harrison előadásában, ahol a "Swami" elégedetten hallhatja a szép hangzást. Ha Sivaram Swami tiszta személy, akkor miért nem Ő énekel? Miért fontos a NŐi ének? Miért nem énekel Nitay-pran prabhu, aki szintén ott van egy méterre.


Búcsúzásul pedig ejtsünk szót a Sivaram "Swami" körüli nőkről is és tegyük fel a kérdést magunknak?  Sivarama Maharaja valóban megértette  a varnasram-dharma rendszerét? Befogadnánk Őt? Nem kéne inkább őt kitiltani?

Maharaja képmutató személy: lelkesen kitiltja az elvált tagokat, miközben ő szabadon társul azzal, akivel akar, persze Prabhupada szolgálatában. 

Krisna Lila (Danka Krisztina) a "Swami" volt titkára

Danka Krisztina 15 évig volt együtt a "Swamival", s "szolgálta" őt minden nap.

A "Swami" jelenlegi titkárja az egyedülálló Manjari mataji
No comment